HTML

lako világa

Friss topikok

Címkék

Az eredeti lako világa 002

2011.10.27. 12:41 lako84

 

Dominic Matteo és a játékszenvedély

 

Dominic Matteo nemrég ismerte be, hogy körülbelül 1 millió fontot vesztett, amikor a – szerinte – járványszerű fogadási láz hatalmába kerítette, ami egyébként eddig is, és most is terjed az angol futballban.

A korábbi Liverpool majd Leeds játékos akkor kapott rá a szerencsejátékra, amikor hat évig a Blackburn alkalmazásában állt. „Szerintem ez egy komoly probléma a focisták körében, egy járvány. Az a probléma, hogy manapság nagyon könnyű fogadni. Mindig is szerettem egy kis izgalmat, amikor kimentem egy-egy lóversenyre, de nálam a dolog akkor kezdett elcsúszni, amikor egy telefonos számlát nyitottam. Arra jöttem rá, hogy sms-ben veszítek tízezer fontokat.  Azt hiszem, a leginkább kiváltó ok az unalom. Akkor fogadtam a legtöbbet, amikor éppen autóztam edzésre vagy edzésről. Michael Owen és Keith Gillespie ugyanezt mondta, azaz náluk is az unalom indította el a játékszenvedélyt. Egyszer 100.000 fontot tettem egy lóra, természetesen buktam. Szerintem összesen egymillió font körüli összeget játszottam el. Ez undorító, és undorodom is magamtól, hogy ennyi pénzt eltapsoltam.” A Dumfries (Skócia)születésű játékos – aki néhányszor skót válogatott is volt – akkor hagyta abba a szerencsejátékot, amikor első gyermeke, Luisa megszületett 2005-ben. „Ez volt a fordulópont. Akkor ébredtem rá, hogy szórom a pénzt. A kislányom jövőjével játszottam, pedig neki szerettem volna egy szép életet. Én ki tudtam szállni de tudom, hogy a szerencsejáték még mindig sok futballistát fogva tart.” 

 

 

Alan Hansen fizetése

 

A napokban derült ki, hogy a BBC éves szinten 1,5 millió fontot fizet Alan Hansen-nek szakkommentátori tevékenységéért.

Az ügy viszonylag nagy vihart kavart, mert a televíziós cégnél körülbelül 2.000 embertől szeretnének megválni és ezzel 670 milliós fontos költségcsökkentést elérni. Damian Collins, parlamenti képviselő fel is szólította a BBC-t, hogy gondolja meg, érdemes-e ennyit fizetnie egykori liverpool-i legenda „tehetségéért”. Ez az összeg egyébként azt is jelenti, hogy Hansen a társaság egyik legjobban fizetett sztárja, Gary Lineker – aki szakértő társa a Match of the Day című műsorban – keres többet. Az egykori skót válogatott egyébként nem sokkal visszavonulása után belekezdett a az ilyen jellegű munkákba. A Morrisons nevű szupermarket lánc reklámkampányában vett részt, majd a Carlsbarg-ében is, és rendszeresen írt a Daily Telegraph-nak is. A BBC természetesen védelmébe vette a munkatársakat: „Továbbra is nagyon örülünk annak, hogy Gary és Alan a stábunk része, és a műsorunk sikeres velük.”. Alan Hansen szóvivője nem kívánta kommentálni a hírt.

 

 

 

 

 

John Toschack Liverpool mezben

 

A jövő heti Swansea elleni meccs előtt újra szóba kerül egy rendkívül furcsa eset, ami a Swansea szurkolóinak keserű pirula, a Liverpool szurkolóknak viszont igen csak kedves lehet. Történt, hogy 1981. október 3.-án Toshack – Swansea játékos edzőjeként – az Anfield-re érkezett  walesi csapatával néhány nappal azután, hogy Bill Shankly elhunyt. Az egyperces gyászszünet alatt Toshack levette a Swansea melegítő felsőjét, és alatta egy tízes számú Liverpool mez volt, így állta aztán végig az egy percet.  

Shankly hozta egyébként a walesi játékost a klubhoz, és viszonyuk legendásan jó volt. „Nagyon sokat kaptam ezért, de ez csak az én személyes tiszteletem kifejezése volt egy olyan ember felé, akinek mindent köszönhetek.” A Swansea egykori legendája, Alan Curtis így írt az esetről önéletrajzában: „Elég sokat foglalkoztak azzal, hogy Tosh Liverpool mezben volt a gyászszünet alatt aznap, de szerintem egy nagyszerű dolog és odaillő megemlékezés volt egy abszolút ikon irányába, aki nagy hatással volt Toshack karrierjére.” A Swansea szurkolók természetesen nem fogadták ilyen kedvezően az esetet, és érdekes módon a Liverpool igazgatótanácsban sem. Az akkori vezetés úgy értékelte az esetet, hogy egykori játékosuk gyakorlatilag jelentkezik az edzői pozícióra, és később állítólag kétszer is szóba került a neve lehetséges menedzserként, de sosem lett belőle az, sokak szerint az eset miatt. 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lakovilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr463333665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása